()
()
Instructiuni de receptie marfa
  1. Diferente (cantitative si calitative) care trebuie semnalate la descarcare.
  • Receptia cantitativa/calitativa per structura marfa se va efectua la data si la locul livrarii produselor, în prezenta a câte unui reprezentant al ambelor parti, prin semnarea avizului de expeditie si CMR cu confirmarea datei de descarcare. Implica identificarea structurii de marfa la nivel de paleti, nr paleti fizic vs nr paleti scriptic mentionat in documentele de transport : aviz de expeditie, packing list, CMR, borderou transport. Cu aceasta ocazie trebuie mentionate urmatoarele tipuri de diferente ;
    • Paleti lipsa, rasturnati sau loviti pe timpul transportului sau in urma incarcarii/descarcarii ;
    • Paleti cu folia de protectie rupta si ambalaje desigilate/desfacute ;
    • In cazul paletilor rastunati/loviti care au sparturi vizibile trebuie efectuata receptia  detaliata si se specifica in aviz de expeditie si CMR cantitatile deteriorate per articol. ATENTIE : Reclamarea unor astfel de diferente mai tarziu nu mai este acceptata !
  • Mentionarile se fac OBLIGATORIU pe aviz de expeditie si scrisoarea de trasura CMR dupa care sunt incarcate in siteul Delta Studio, in formularul de reclamatii diferente si retururi, eventual cu imagini doveditoare ;

 

  1. Receptia cantitativa si calitativa completa per articol se va efectua in termen de maxim 3 zile lucratoare de la data descarcarii mentioante pe CMR. ATENTIE : Reclamarea unor astfel de diferente mai tarziu nu mai este acceptata ! Mentionarile se fac pe avizul de expeditie si se incarca in site-ul Delta Studio, in formularul de Reclamatii si retur cu imagini si formate media care fac dovada diferentelelor reclamate. Implica semnalarea urmatoarelor tipuri de diferente la receptie (intre situatia fizica de la locul livrarii si situatia scriptica de pe avizul de expeditie), care nu au putut fi identificate la descarcare conform punctului anterior :
    1. Diferente cantitative plus/minus ;
    2. Inversari de produse, privind carateristici de model, culoare (tonalitate), dimensiuni ;
    3. Deteriorari/sparturi;

 

  1. Reclamatii de ordin tehnic (planeitate, calibre, etansari, gauri de prindere etc) care nu pot fi observate pana in momentul indtalarii/montajului.
  • Aceste reclamatii sunt accepate cu conditia sa nu se depaseasca 6 luni de la livrare (data CMR) si produsele respective sa nu fie deteriorate prin incercari de instalare/montaj nereusite.
  • Reclamatiile trebuie introduse in formularul de reclamatii si retururi din site-ul delta studio insotite de imagini si formate media relevante si vor fi preluate de catre reprezentantul tehnic delta studio care va intra in legatura videocall cu reprezentantul echipei de intalare/montaj al clientului.
  • Daca problemele semnalate nu se pot lamuri prin videocall, se va solicita deplararea echipei de service delta studio. Pentru aceasta, clientul trebuie sa achite taxa de deplasare, care ii va fi restituita in cazul in care reclamatia este acceptata de catre delta studio (produsele in cauza prezinta intr-adevar defecte care nu permit instalarea/montajul conform standardelor internationale in vigoare).

ATENTIE : Nu se accepta  in aceasta etapa reclamatii care trebuiau comunicate in etapa 2 (diferente cantitative, inversari, deteriorari/sparturi) !

 

 

4. Reclamatii privind functionarea pe durata perioadei de garantie calculata de la data livrarii (de pe CMR). Acestea vor fi acceptate cu conditia ca atat instalarea/montajul, cat si exploatarea sa se fi realizat corespunzator standardelor in vigoare si instructiunilor afisate in fisa produsului pe site-ul delta studiu. Daca colutionarea reclamatiei implica deplasarea echipei de service, aceasta se va realiza dupa achitarea taxei de deplasare, suma respectiva fiind rambursata in cazul in care reclamatia este acceptata.