()
()

GROHE, brand global dedicat furnizării de produse inovarea pentru utilizare apei în viața de zi de zi, este unul dintre cei mai importanți furnizori mondiali de accesorii sanitare. 

Timp de mai multe decenii, GROHE s-a dezvoltat urmând principiile de bază ale companiei - tehnologia, calitatea, designul și durabilitatea – fapt ce denotă implicarea brandului în crearea unor experiențe deosebite în modul de utilizare a apei, în fiecare zi. Așa s-ar traduce și motto-ul Grohe - “Pure Freude an Wasser” (Bucuria pură în apă).

 

 

Prin activitățile sale de inginerie, inovare și proiectare puternic ancorate în Germania, produsele GROHE poartă insigna calității "Made in Germany", consolidând astfel încrederea clienților în brand. GROHE se asigură că produsele sale se ridică la cele mai exigente cerințe în ceea ce privește manopera și funcționalitatea.

Numai în ultimii zece ani, succesul GROHE a fost confirmat de peste 240 de premii de design și inovare, precum și de primele trei plasări printre "cele mai durabile companii germane din 2015". Numeroase proiecte complexe din întreaga lume sunt echipate cu produse GROHE, reflectând astfel preferința arhitecților, designerilor și a dezvoltatorilor pentru produsele brandului.

 

PUNCTE FORTE

 

1. Tehnologie de vârf

Membrii echipei tehnice GROHE au fost considerați de către colegii lor din industrie drept Masters of Technology, datorită capacității lor de a concepe produse inovatoare, cu design deosebit, care au fost premiate la nivel internațional.

 

 

Acești Maeștri ai Tehnologiei sunt lideri în dezvoltarea, proiectarea și fabricarea gamelor de produse remarcabile GROHE, testându-le și îmbunătățindu-le periodic pentru a menține contantă satisfacția clienților.

Rezultatul acestei dedicări și pasiuni: produse premium, de o calitate indubitabilă, cu o durată de viață considerabilă, toate sub un design atemporal impecabil. Când folosești un produs GROHE, poți simți diferența.

Iată câteva dintre tehnologiile GROHE:

 

GROHE Whisper®

 

 

Pentru liniște, confort, dar și pentru a oferi clienților posibilitatea de a crea un design minimalist în baie, rezervoarele încastrabile folosesc tehnologia GROHE Whisper®. Golirea silențioasă a rezervorului, cu sisteme de instalare Rapid SL, aduce cu sine un confort sporit în utilizarea băii.

 

 

Datorită suporților speciali, nu există transfer de sunet la structura clădirii atunci când apa este eliberată din rezervor în vas. Acest lucru permite amplasarea WC-ului în locul preferat, fără teama de a-i deranja pe ceilalți.

 

GROHE DreamSpray®

 

 

Tehnologia GROHE DreamSpray® este centrul fiecărui duș GROHE. Oferind o calitate absolută, aceasta încorporează inovația care îi ajută pe utilizatori să se bucure de o experiență fără egal în duș. Tehnologia avansată din interiorul capului de duș, oferă o precizie perfectă și o distribuție consistentă a apei pe fiecare duză în parte. Indiferent de modelul de pulverizare ales, utilizatorii au garanția ca vor avea parte de senzații plăcute sub duș.

 

GROHE StarLight®

 

 

Bateriile GROHE sunt realizate din materiale premium, care garantează aspectul impecabil chiar și după o îndelungă utilizare. Rețeta succesului este reprezentată de tehnologia de durabilitate a suprafeței: GROHE StarLight® Technology.

Îmbunătățirea continuă a procesului de placare, din ultimii 75, a avut rezultate uimitoare, permițând obținerea unor suprafețe robuste și imaculate, recunoscute astăzi ca unele dintre cele mai bune finisaje din lume.

GROHE folosește utilaje de ultimă oră pentru a oferi finisaje de calitate excepțională. Folosirea procesului de placare cu vapori asigură o duritate de trei ori mai mare, în urma procesului rezultând finisaje de culoarea aurului strălucitor până la cea a oțelului inoxidabil. Pe lângă duritate, suprafața este și de 10 ori mai rezistentă la zgârieturi și murdărie, întreținerea lor fiind astfel foarte facilă.

 

GROHE CoolTouch®

 

 

Riscul de opărire la atingerea suprafețelor fierbinți devine nulă mulțumită tehnologiei 100% GROHE COOLTOUCH®.

GROHE CoolTouch® asigură faptul că întreaga suprafață exterioară a bateriei nu depășește niciodată temperatura apei la care este reglată. Proiectând bateriile cu termostat cu un canal de răcire inovator, GROHE creat o barieră între apa caldă și suprafața cromată, astfel încât aceasta din urmă să nu fie niciodată prea fierbinte pentru a fi folosită.

Această măsură de siguranță este utilă în special pentru copiii care nu pot aprecia întotdeauna dacă o suprafață este prea fierbinte pentru a putea fi atinsă.

Sistemele cu termostat Grohtherm 2000 și Grohtherm 3000 oferă protecție totală, chiar și sistemul de prindere în perete fiind acoperit de o carcasa inteligentă de protecție – 100% GROHE CoolTouch®.

 

2. Design

 

“Noi credem că un design bun înseamnă mai mult decât formă și funcție” - Michael Seum, Vice-Președintele de Design

 

Scopul GROHE este să creeze o conexiune emoționala cu toți clienții, prin intermediul designului inovator și elegant al produselor. Membrii echipei sunt întotdeauna conștienți pentru cine realizează designul și, ca atare, știu exact ceea ce vor să creeze. “Ne bucurăm de capacitatea noastră de a inspira și de a entuziasma lumea, de a provoca, de a influența și a forma viitorul”, spun membrii echipei GROHE.

 

 

ADN-ul designului GROHE

 

 

Designul produselor GROHE sunt recunoscute dintr-o privire grație ADN-ului propriu, caracterizat de trei elemente cheie: cercul, unghiul și pastila.

Cercul este folosit pentru a evidenția funcția unui

Unghiul mânerului robinetului și a pipelor de scurgere este setat la exact 7 grade. Cercetările arată că această înclinare subtilă îmbunătățește experiența utilizatorului.

Pastila simbolizează filosofia designului GROHE - "Sensual Minimalism"

 

3. Calitate

 

 

Toate produsele GROHE vin cu un sigiliu de calitate excepțională. Materialele folosite în ciclul de producție au trecut numeroase teste de anduranță - cele mai grele din industrie - și le trec cu brio în continuare, înainte ca produsele să plece din fabrici. 

 

 

Calitatea GROHE merge mult peste ciclul normal de viață al unui produs stqandard și  atunci când, din cauze diverse, producția unui produs este întreruptă, piesele de schimb rămân disponibile și perfect utilizabile timp de cel puțin zece ani.

 

 4. Sustenabilitate

 

Pentru GROHE, utilizarea conștientă și economică a energiei și a resurselor nu este doar o provocare, ci și o mare plăcere. Din acest motiv, compania direcționează întregul spirit inovator spre crearea de sisteme durabile.

 

 

De exemplu, tehnologia GROHE EcoJoy ™ a fost mult timp o parte integrată a multor accesorii sanitare și a sistemelor de duș. Această tehnologie permite salvarea a până la 68% din cantitatea de apă folosită.

Și la nivelul bucătăriei GROHE imprimă modul de gândire economic, punând în continuare accent pe confort și comoditate. De exemplu, prin intermediul tehnologiei GROHE Red®, timpul de încălzire a apei este redus considerabil, iar consumul de energie scade și el direct proporțional.

 

GROHE WATERCARE®

Prin GROHE WaterCare® brandul promite că, alături de clienții săi, construiește un viitor sustenabil, care să permită și următoarelor generații să folosească resursele naturale.  

Dezvoltarea produselor sub sigla GROHE WaterCare® mizează pe avantaje economice, însă fără a sacrifica confortul.

 

VIDEO:

Montare Baterie de Bucătărie GROHE cu monocomandă